Thursday, August 20, 2009

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Pejam~celik~pejam~celik....... dah nak tiba bulan puasa
cecita kononnya nak melaksanakan operasi menurunkan 'excessive weight' sempena
bulan Ramadhan ni. di samping dpt menjimatkan belanja coz biasanya aku mkn
3x sari, bln ni kurang jadi 2x seari. berhajat kekononnya nak membykkan masak sendiri bln
ni coz opis aku abis kul 4.30pm sepjg bln ni jadi sempatlah nak memasak rasanya.
so nak tanyalah kengkawan kalau2 nak berkongsi resepi2 yg mudah disediakan dan sedap dimkn adanya...........

4 comments:

  1. aku g avon tadi beli buku resepi cheff wan. respi mudah.. bahan2 yang biasa ada kat dapur kita. tak yah penin2 pk bahan2 yang pelik2. nanti aku update. g beli buku tu. he he he

    ReplyDelete
  2. Smoga operasi2 tu smua dpt dilaksanakan dgn sempurna.......

    Tapi aku...bulan puasa jarang turun berat...makin naik adalah....huhuhuu

    ReplyDelete
  3. brape reganya? kat mana2 avon ke?

    ReplyDelete
  4. xpe eyna, kali ni kita kuatkan semangat, bulatkan tekad. skrg mmg aku mkn 2x sari jek tapi kuantiti lebey dr bese. susah giler nak cut down selera ni

    ReplyDelete