Sunday, August 16, 2009

Assalamualaikum...........

Lama x update yek, idea x kuarlah
Jap........................




Sedih bila bc n3 azmas ttg late SIL dia. Pernah dgr citer dr mulut tapi x sesedih membacanya di cyberspace. Al-fatihah...........
Citer ni membuatkan aku sedar yg kebahagiaan perlu dinikmati & dikecapi selagi boleh, bila dah ilang menyesalpun x guna.

Aku pernah gak sesekali terfikir mcmana agaknya kalu hubby aku p dulu (kalu aku p dulu confom dia kawin lain....heh(3x)). Perkara pertama that cross my mind is, how am i going to explain it to my son? Kalau dia dah besar mungkin senang ckit, tapi dgn umur dia skang.......


Walaupun ada pepatah mengatakan "Yang patah kan tumbuh, yang hilang kan berganti" tapi akan sama ke dgn yg patah & hilang tu.............




2nd Chapter........

Anak aku skang dah berusia 3 tahun 4 bulan. Makin lama muka dia sejibik muka abahnya.....






Masa ni aku ada kursus kat Kuala Terengganu seminggu. Aku angkut hubby & anak aku skali. Nasib baik hubby aku nak gak amik cuti kalu x semgu aku sengsorg kat sana (mesti boring tahap cipan) kira cam percutian ditaja lah......
Tapi most of the time abah dia yg layan coz aku kelas sampai malam. Cuma kdg2 sempat mkn tgh & mlm bersama. Tak sempat nak shopping apa2pun kat KT. On the way balik tu singgah jap kat Kuala Kemaman beli kopok.

-The end-

~~~Cherish what u have while u still have it rather than regretting it when u have lost it~~~

2 comments: