Monday, April 27, 2009




Salamz,



tul kata la, mmg berantu blog ni. Sesmpi off trus buka tgk aku punyer, korg punyer. Yg aku paling suka mas punyer coz mesti ada gmbr mknan. Aku kat umah xde tenet, saja mls psg coz nanti x jad keje. Aku kalu dgn computer ni, masya'allah, kengkdg suamipun aku lupa. Laptop kat umah tu dah jadi medan mainan aku 3 branak. aku excited giler coz 27 mei ni aku dah x pakai "P" lag, dah leh amik lesen penuh. Kira punya kira, rupa2nya ari ni besday anak aku yg ke-3. Besar dah anak aku, kekdg nak pelukpun dia x mau.



Jei skang mastautin mana? La aku tau kat ktn tapi kat area mana? Eyna stil ngajo kat tg lalang kan, tap duk kat mane? Ada sape2 dgr citer kuta dgn jet x? kalu leh kumpul skali bile time balik kg sonot gak. kite jumpe kat t'loh ke. mesti saiz masing2 dah lari, akupun masih membesor jrg mengecut. jasmi ada gak cal aku 2 3 kali, tap dah agak lama gak tu, dia skang tentera kan. mcmana agaknya rupa terkini korg, dlm gambo xleh caye coz leh edit.



klah, aku nak ronda off dulu, bosanlah duk tmpt aku, p tmpt kwn2 mana tau ada mknan. Chow.........








7 comments:

  1. sukanyer ati aku wa suka umah aku... hepi besday to adam. Moga jadi anak yang berguna dan soleh.

    gambo latest aku tu x edit punyer sbb pakai camera hp aje. Masih ada parut chiken cop.

    p/s: wa ko racun lah syam pulak ek bukak blog. Pastu bebudak tm yang lein.

    ReplyDelete
  2. Hai wa...
    Aku ari skolah dok sri smantan...umah parent...
    ujung minggu...umah aku kat B'hgia makmur...seberang jln dr skolah kita dulu....ABS...
    dancuti skolah yg panjang...ikut kat mana je abg aku kene keja..

    Jet rajin gak skali skala mesej kat aku...rasanya bulan ni pun ada dia mesej dgn aku...dia kal KL...Public bank mana aku lupe plak...

    ReplyDelete
  3. wa... aku duk kat sanggang umah mak aku. dah jadik pemastautin tetap temerloh nih.

    weh... terlanjur citer pasal nak jumpa, kitaorang nak buat gathering kat duta village. ada satu chalet kosong (eyna... kita g len kali yer...) meh la join. baca entry kt blog aku pasal menda nih. 1 mei nih, rasanya abang nko cuti kan? leh borak2. lama tul tak jumpa nko nih.

    ReplyDelete
  4. ooo... anak nko ngan anak aku si HUD tu sebaya ler yer... dia bulan 7 nih 3 tahun. heppi birthday ADAM

    ReplyDelete
  5. weh, anak kita penyambung wareh ni..
    anak wa, jei, mar & aku sebaya.. adam hakimy penutup pasal lahir bulan 12.. aku gentar nak berentap ngan korang.. mesti hebat2 dan cerdik2 belaka.

    aku nak kena asah IQ dan EQ adam hakimy sekarang jugak. tapi tulah peyat lagi nih camno?

    ReplyDelete
  6. opps.. kalo ko jenjalan tu, sesekali singgahlah kat meja BABAH adam hakimy ek.. pastu repot kat aku ye apa ada kat meja dia. Kalo boleh amik gambo siap2.. kat atas meja dia ada gambo sape?

    (ni misi rahsia tau. ko jangan pecah tembelang)

    ReplyDelete
  7. heheh...rahsia ye mas...
    mcm le babah tu tak reti nak mrayap sampai kmari...

    ReplyDelete