Monday, April 27, 2009

kali kedua........

Salam semua,

Nampaknya ada dah yg menengok, br upload gambo utk sesape yg dah lupa dgn wajah ini (jgn terkejut). Rasa seronok gak baca experience korg hari2. Sentiasa ada cerita baru. Kalau ada specific topic, b'taulah, leh bg pendpt. Khusus utk ghodong masa abs dulu, koi ghindu nak jumpa wokme.

a little bout me...

aku skang dah PR kolumpo coz hubby org perlis dan aku phg, so duk tgh2 xyah gaduh. Cukup masa balik kg. Thn ni raya kat Perlis. Citer psl raya, sedih sebenarnya thn lepas coz aku beraya 2 beranak jek, hubby keje. dipjgkan citer, ingat x kes 2 kpl m'sia (misc) yg kena kidnap dgn lanun somalia dan mintak ransom tu. Hubby aku kena ikut kpl TLDM dlm misi menyelamat tu coz NURI ada skali (hubby aku TUDM). 2 bln lebih aku & adam kena tinggai. Dia pegi seblm puasa & balik selps hampir2 sebln raya. Hasilnya, bil tepon dia kena smpi RM1,500 coz aku wat roaming, bila ada line jek, call xnye sms. Rindu xyah citerlah, ALLAH jek yg tau. Nasib baik anak aku x meragam, bila dia tanya aku ckp abah work, dia diamlah. Utk pengetahuan, anak akupun nama Adam (Muhammad Adam). Itulah kali pertama aku kena tinggal selama tu, selalunya dia outstation habis2 lamapun sesemgu.

Oklah, dah pjg aku membebel, smbg keje japlah. Chow................

12 comments:

  1. nasib ler aku tak kawen ngan soljer... nyaris gak dulu mas kan? hehehe... ada hikmah tuh Wa (nko tahu tak anak aku pun nama Wa gak, hehehe, slalu ingat kat nko!!!) berjauhan ngan hubby nih. rindu dendam dia laen beb... hehehhe

    ReplyDelete
  2. tu arrr wa... pe pe hal budak kelas kita menang kat blog ni 3 lawan 1 lawan 1.
    maknanya budak kelas kita lagik gempak..
    eyna & jei berani celen tak ni???

    ReplyDelete
  3. Stakat ni geng2 klas aku mmg takdek yg aku dengar ke arah ni..bukan stakat tu... aku pun dah lost contact dgn depa.

    ReplyDelete
  4. Mesti sdih dan rindu tak tkate kan wa...2 bln lbih kena tinggal ...aku yg bpisah sminggu skali ni pun..Tuhan je yang tau sdihnye..

    ReplyDelete
  5. amboi wa.... ada blog buat diam je yer..tekial-kial aku cari blog ko..sonot per wa leh kongsi cerita suka dan duka..pastu leh merepek sensorang..takde saper yg pedulik..suka kepala ngan otak kita nak citer or luahkan apa kan..ok wa..selamat berblog..(blog ni berantu tau..ari2 nk jengok..banyak kejer pon mesti nk jengok kejap)

    ReplyDelete
  6. apa lak nama aku kuar sesucikasihibulak tu...aku dalila ye wa...ingat tu..aku yg cantik tu..tinggi dan kurus

    ReplyDelete
  7. aku ingat sangat2 wa n dalila selalu tido dalam kelas... tapi paling antu tido adalah ct ruzimoh. dan wa sokmo monteng. dalam seminggu tu mesti monteng. tak pernah penuh 5 ari. aku tau ler pasal aku dok sebelah wa...

    ReplyDelete
  8. hehehe...
    lawak lah pulok aku bc tulisan ko ni mas..
    kaki ponteng rupe2nya mak budak bdua ni...

    ReplyDelete
  9. ada yang lagi havoc eyna..

    sape yang kena panggil ke bilik pengetua masa form 5? Siap announce pakai mike lagi... kaloh gengster jantan masa tu. Kiranya masa tu jadi kes utama ler.

    Ketua sebenor yang buat saloh tu tak lain tak bukan azua ler.. dibantu oleh zamzarina. aku ingat lagi dia ragging budak form 1. Aku nengok jer.. pasal aku tak sampai ati nak buli budak kecik. he he he

    Tak pasal2 ujei di fitnah menjadi ketua kongsi gelap. La ngan kuta pon kena panggil gak. Padahal LA tak masuk campur pong. LA kan matured masa tu.

    Aku jamin Jei ingat mende ni sampai bila2 sebab beri kesan mendalam pd dia...

    Tak sangka lak skang sume dah jadi mak orang. Tak caye tak caye tak caye. Lebih2 lagi jei dapat laki LEBAI weh. Ko tahu ler jei tu cemana... dia lebih jantan dari budak jantan.

    ReplyDelete
  10. heheh....aku mmg x tau ttg citer ni...ataupun mmg aku ni dah tlampo pelupa.

    Yg aku ingat...ramai budak llaki kelas aku + budak2 kelas lain yg kena panggil penyamun 44..

    tak sangka plak..ada geng kite yg jd gangster same...heheh

    ReplyDelete
  11. aku ingat kes kelas ko masa 3RK2 tuh. Ko,La,Kuta,Wa,tojet sekelas kan. Masa Yusainizam diserang hendap oleh Adi Putra (kalo tak silap) masa tu cikgu ko tgh ngajor kan. Kitorang yang tengah belajar kat sebelah pun terkejut beruk masa tu..

    ReplyDelete
  12. Oh...kes tu yek..aku ingat...
    tapi kalo ko tak cite smula..
    memang aku x ingat langsung dah...

    Bagus btul lah memory ko ni mas...
    org kate...klau dah branok..byk urat putus,,tu yg mudah luper...

    Tapi aku ni...tok branok pun..pelupanya kaloh org anok 10.

    ReplyDelete